Δευτέρα 25 Μαΐου 2020
Σάββατο 23 Μαΐου 2020
Πάμε πίσω στα σχολεία, με ασφάλεια και υγεία!
Ένα ενημερωτικό βίντεο με οδηγίες προς τους μαθητές και τις μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την επιστροφή τους στα σχολεία, μετά την προσωρινή διακοπή της φοίτησης λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Μια παραγωγή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας.
Ενημερωτικό βίντεο για θέαση από γονείς, εκπαιδευτικούς και παιδιά σχολικής ηλικίας, σε σχέση με τα μέτρα προστασίας και ασφάλειας από τον κορωνοϊό στις σχολικές μονάδες.
πηγή:https://www.youtube.com/
Πέμπτη 9 Απριλίου 2020
Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ
Ολυμπιακοί Αγώνες- Ολυμπιακή εκεχειρία
Γ΄& Δ' ΤΑΞΗ
Γ΄& Δ' ΤΑΞΗ
ΜΟΥΤΑΦΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ
ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πατήστε
στον παρακάτω υπερσύνδεσμο (πατήστε το κουμπί CTRL και κλικ).
J Θα
εμφανιστεί η παρακάτω εικόνα:
J Δείτε
το video
και προσπαθήστε να σκεφτείτε τι συμβολίζει η Ολυμπιακή φλόγα.
J Ποια είναι η γνώμη σας για
τη σημασία της ΙΕΡΗΣ ΕΚΕΧΕΙΡΊΑΣ;
J
Απαντήστε στις παρακάτω ερωτήσεις .
1. ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ ΟΙ
ΠΟΛΕΜΟΙ (ΒΑΛΕ ΣΗΜΑΔΑΚΙ þ)
ΛΑΘΟΣ o
ΣΩΣΤΟ o
2. Η ΠΑΥΣΗ (ΤΟ
ΣΤΑΜΑΤΗΜΑ)ΌΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΛΗΞΗ
ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ .
(ΒΑΛΕ ΣΗΜΑΔΑΚΙ þ)
ΙΕΡΗ
ΣΥΜΦΩΝΙΑ o
ΙΕΡΗ
ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ o
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ
ΕΚΕΧΕΙΡΙΑ o
3. ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗ
ΗΤΑΝ: (ΒΑΛΕ ΣΗΜΑΔΑΚΙ þ)
100
ΤΑΛΑΝΤΑ o
100 ΕΥΡΩ
o
ΣΤΕΦΑΝΙ
ΜΕ ΑΓΡΙΟΛΟΥΛΟΥΔΑ o
ΣΤΕΦΑΝΙ
ΑΓΡΙΕΛΙΑΣ o
4. Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΣ: (ΒΑΛΕ ΣΗΜΑΔΑΚΙ þ)
ΚΑΘΙΕΡΩΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΘΕ 4
ΧΡΟΝΙΑ o
ΗΤΑΝ ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ o
ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ o
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΨΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ
Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2020
Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019
Γιατί το παιδί μου να επιλέξει το άθλημα της Χειροσφαίρισης ;
‘’ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ; ‘’
‘’ Γιατί το παιδί μου να επιλέξει το άθλημα της Χειροσφαίρισης ; ‘’
Το παιχνίδι της Χειροσφαίρισης είναι ένας αρμονικός συνδυασμός μεταξύ τριών μορφών της ανθρώπινης κίνησης, το τρέξιμο, το άλμα και η ρίψη. Πρόκειται για ένα πλήρες και ιδανικό άθλημα επειδή φροντίζει την ισόμερη ανάπτυξη του σώματος καθώς και συντελεί στην καλλιέργεια των ψυχικών, κινητικών και διανοητικών χαρακτηριστικών του ανθρώπου.
Είναι ένας συνδυασμός φυσικών κινήσεων και σύνθετων ειδικών κινητικών δεξιοτήτων. και για αυτό τον λόγο η Χειροσφαίριση θεωρείται ένα σπουδαίο μέσο της Φυσικής Αγωγής που συμβάλλει θετικά στη επίτευξη στόχων της .
Σε αυτήν την ηλικία τα παιδιά είναι γεμάτα ενεργητικότητα, δυναμισμό και πολλές φορές και με έντονη επιθετικότητα. Πάνω σε αυτά τα χαρακτηριστικά των παιδιών είναι επίκαιρο και το συγκεκριμένο άρθρο έχοντας σαν σκοπό να αναδείξει την σημασία της Χειροσφαίρισης μέσω του παιχνιδιού , συμβάλλει στην ανάπτυξη των γνωστικών διαδικασιών όπως είναι ανάλυση , η ταχύτητα αποφάσεων, η φαντασία, η δημιουργικότητα καθώς και στην ανάπτυξη των ηθικών προσόντων όπως η θέληση, η υπευθυνότητα, το ομαδικό πνεύμα, η συνεργασία , ο αλληλοσεβασμός ,η άμιλλα, η συναγωνιστικότητα και σκοπός του είναι να καταδείξει ότι η Χειροσφαίριση είναι πάνω από όλα ένα παιχνίδι.
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
Προσπαθούμε να συμμετάσχουν σε μια δραστηριότητα που τους δημιουργεί χαρά και επιφέρει θετικές εμπειρίες.
ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ
Μέσα από το χάντμπολ οι αθλητές βάζουν το στόχο στο σωστό επίπεδο (φιλοδοξία).
ΑΤΟΜΙΚΑ ΤΑΛΕΝΤΑ
Το Handball αποτελείται από πολλά άτομα ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑΛΕΝΤΑ, πρέπει να προσπαθήσουμε να ανακαλύψουν και να αναπτύξουν αυτά τα ταλέντα. Στόχος είναι να βελτιωθούν τα καλύτερα χαρακτηριστικά του κάθε παίχτη καθώς και να αναπτύξουν και τις άλλες δεξιότητές του.
ΦΑΝΤΑΣΙΑ – ΤΑΧΥΤΗΤΑ – ΔΥΝΑΜΗ
Το Handball είναι ένα έντονο και γρήγορο άθλημα όπου οι αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται γρήγορα να αναπτύξουν την ταχύτητά και τη φαντασία τους.
Η δύναμη και η φυσική κατάσταση επιτυγχάνονται στην προπόνηση με ασκήσεις που πραγματοποιούνται σε υψηλό ρυθμό. Η καλή αντοχή και το ισχυρό σώμα είναι επίσης σημαντικό για τους παίχτες του Handball.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔHΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Το Handball είναι ένα εξαιρετικά τεχνικό άθλημα. Οι παίχτες χρησιμοποιούν τα χέρια και τα πόδια καθώς τριπλάρουν ή πασάρουν τη μπάλα. Η σωστή τεχνική θα πρέπει να είναι ουσιαστικό μέρος της προπόνησης. Η δημιουργικότητα των παιχτών της ομάδας μας είναι πολύ σημαντικό στοιχείο.
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ
Το Handball είναι ένα ομαδικό άθλημα και ατομικό ταυτόχρονα. Αυτό επιτυγχάνεται με την ανάπτυξη του σεβασμού για τον διπλανό μας και με τη κατανόηση ότι είμαστε όλοι διαφορετικοί σαν άνθρωποι. Σε κάθε περίπτωση στις δραστηριότητές μας σαν ομάδα θέλουμε να αναπτύξουμε την ιδέα της ανάληψης ευθύνης στους παίχτες και να δημιουργήσουμε τα θεμέλια για το ομαδικό πνεύμα.
ΤΟΛΜΗ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ
Το θάρρος είναι σημαντικό! Το θάρρος είναι ατομικό και θα πρέπει να τονώνεται κάθε φορά. Θάρρος μπορεί να σημαίνει να κάνεις μια πάσα, να έρθεις στην προπόνηση ή να τολμήσεις να σουτάρεις εκατό φορές χωρίς να πετύχεις το στόχο. Θάρρος σημαίνει να τολμήσεις να αναλάβεις την ευθύνη σε δύσκολες στιγμές. Θάρρος είναι να τολμήσεις ένα πέναλτι σε κρίσιμο σημείο.
Γιατί πάνω από όλα το Χάντμπολ χτίζει προσωπικότητες , με το σύνθημα μας :
‘’ Σήμερα αθλητές , αύριο καλύτεροι άνθρωποι !! ‘’
ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
|
Κυριακή 8 Ιουλίου 2018
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ-ΑΘΛΗΤΩΝ
Dr Alan Goldberg για του γονείς και τους νέους αθλητές.
Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα κατά την
παιδική άθληση είναι ο χρόνος παιξίματος. Και δίκαιο ή όχι είναι κάτι που το
ορίζει ο προπονητής, αυτός αποφασίζει το ποιος παίζει και το χρόνο παιξίματος
του καθενός.
Όταν
φεύγουμε από το σπορ για αναψυχή και πάμε στον ανταγωνισμό…ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ. Είναι πολύ επώδυνο για τους γονείς να βλέπουν
τα παιδιά τους να υποφέρουν και δεν υπάρχει μεγαλύτερο μαρτύριο στον αθλητισμό
από το να είσαι στον πάγκο. Άρα είναι πολύ κρίσιμο να κρατήσεις τα αισθήματά σου ΕΚΤΟΣ. Είναι
σαν… όταν είμαστε συναισθηματικά φορτισμένοι, κανένας μας δεν σκέφτεται καθαρά
και λέμε πραγματικά χαζά πράγματα. Άρα πρέπει να κρατήσουμε μια στάση ενός
σοβαρού έμπειρου ενήλικα. Αυτό είναι το κλειδί.
Κάτι άλλο που θεωρώ σημαντικό, είναι ότι οι
γονείς πρέπει να έχουν στο μυαλό τους ότι πρέπει να παροτρύνουν τα παιδιά τους,
είτε τους αρέσει είτε όχι, να παίξουν το ρόλο που τους έχει αναθέσει ο
προπονητής στην ομάδα. Έτσι οι ομάδες κερδίζουν. Έτσι μαθαίνεις να υποστηρίζεις
τους συμπαίχτες σου και αν ο υποστηρικτικός σου ρόλος είναι να ‘‘έρχεσαι’’ από
το πάγκο, μπορεί να μην σου αρέσει αλλά είναι πολύ κρίσιμο να μάθεις να παίζεις
αυτό το ρόλο με όλες τις δυνάμεις σου και θέλουμε οι γονείς να υποστηρίζουν τα
παιδιά τους, να τα ενθαρρύνουν να το κάνουν αυτό.
Αγαπητοί γονείς…θέλουμε
να ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να διοχετεύουν την απογοήτευσή τους, το θυμό τους
και την ενόχλησή τους, το αίσθημα ότι
‘‘δεν είναι δίκαιο’’, στη σκληρή δουλειά. Θέλουμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση του
ότι δεν παίζει, να την χρησιμοποιήσει ως κίνητρο για να δουλέψει σκληρότερα και
για να έχει μια πιο θετική στάση. Είναι πολύ εύκολο για τα παιδιά να υποκύπτουν
στο τεράστιο βάρος της απογοήτευσης και να πικραίνονται. Και δεν το θέλεις
αυτό. Θέλεις να τα ενθαρρύνεις να τη διοχετεύσουν εποικοδομητικά. Πιστεύω ότι
αν τα παιδιά σας είναι αρκετά μεγάλα, είναι λογικό να τα ενθαρρύνετε σαν να είναι έφηβοι. Είναι λογικό να τα
ενθαρρύνετε να μιλήσουν στον προπονητή για το θέμα…
‘‘Κόουτς τι
χρειάζεται να κάνω για να γίνω καλύτερος; Θέλω περισσότερο χρόνο, αλλά θέλω να
γίνω καλύτερος. Άρα τι χρειάζεται για να γίνω καλύτερος ; ’’
Τώρα στην περίπτωση που το παιδί δεν είναι αρκετά μεγάλο για να μιλήσει στον ίδιο τον προπονητή , όταν θα μιλήσετε εσείς δημιουργείται μια πολύ ‘‘ευαίσθητη’’ και ‘‘δύσκολη’’ κατάσταση. Και αν είναι να μιλήσετε στον προπονητή, καλό θα είναι η ερώτηση να είναι ενημερωτικής φύσης ‘‘Τι πρέπει να κάνει το παιδί μου για να βελτιωθεί;’’, ‘‘Τι πρέπει να κάνει για να γίνει καλύτερο;’’ Γιατί πιστεύω ότι το τελευταίο πράμα που θέλεις να κάνεις ως γονιός είναι να μπλέξεις σε μία συζήτηση με τον προπονητή, του στυλ: ‘‘το παιδί μου αξίζει να παίζει στην ομάδα’’, ‘‘και εσύ δεν τον ξεκινάς βασικό’’, ‘‘και το παιδί μου είναι καλύτερο από τον τάδε!!’’ γιατί πιστεύω ότι κάθε γονιός, έχει δεν έχει κάποια προοπτική, δεν παύει να είναι το παιδί σου…. και δίκαιο ή όχι είναι προνόμιο του προπονητή να αποφασίσει ΠΟΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ!! Και είναι πολύ βασικό ότι εσύ ως γονιός πρέπει να το αντιληφθείς αυτό και να βοηθήσεις το παιδί σου να τα αντιληφθεί όλα αυτά και να τα διαχειριστεί. Έτσι μπορεί το παιδί σου να μην έχει αρκετό χρόνο παιξίματος τώρα αλλά άμα δουλέψει σκληρά, και είναι αφοσιωμένος και ενθουσιώδης, μπορεί του χρόνου να έχει περισσότερη συμμετοχή, μπορεί τώρα να είναι νέος, μπορεί όταν θα αλλάξει κατηγορία να έρθει η σειρά του να παίξει να είναι η στιγμή του.
Άρα το να είσαι αναπληρωματικός και να είσαι στον πάγκο είναι ένας πολύ σκληρός ρόλος που κάποιος πρέπει να τον παίξει και πρέπει να θέλεις να βοηθήσεις το παιδί σου να παίξει με στυλ, με αξιοπρέπεια και ενθουσιασμό!!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)